سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

دلایل مشارکت در ساخت

دلایل مشارکت در ساخت

چرا مشارکت در ساخت؟

سوالی که پاسخ های متفاوتی می توان به آن داد ، بیایید پاسخ هایی که به این سوال داده می شود را بررسی کنیم :

1- استحکام بنا در مقابل عوامل طبیعی وغیر طبیعی

در پی زلزله های اخیر ، آتش سوزی ها و عوامل دیگر بنظر می رسد توضیحی در این مورد نیاز نمی باشد ، ساختمان های جدید طبق آیین نامه 2800 نظام مهندسی ساخته می شود و به نظر می رسد در برابر زلزله به قدرت 8 ریشتر مقاومت داشته باشد . در ساختمان های 6 طبقه و بلند مرتبه تر سیستم اعلام و اطفاء حریق به همراه منبع ذخیره آب و شیر آتشنشانی الزامی می باشد .

2-استفاده از امکانات روز جهت آسایش خانواده

در برخی از ساختمان ها عدم وجود آسانسور ، آیفون تصویری ، درب ریموت ، عایق نبودن پنجره و دیوار ها در برابر صدا ، فاضلاب های بد بو ، بالکن و بسیار موارد دیگر موجب می شود تا به فکر نوسازی ساختمان باشیم .

3-کمک به زیبایی محله خود

کوچه هایی که ساختمان های نوساز دارند ، طرفداران زیادی برای خرید املاک دارند ، همه ساختمان ها در یک ردیف هستند ، ماشین های امدادی به علت تعریض کوچه به راحتی امداد رسانی خواهند کرد .

4-رشد سرمایه

با ساخت املاک فرسوده سرمایه خود را افزایش خواهید داد ، محاسبات را از کارشناسان درخواست نمایید .

5-کاهش هزینه های مصرفی برق ، آب و گاز

لوله های قدیمی آب نشت دارند ، سیم کشی های قدیمی برق ممکن است اتصال های کوتاه داشته باشند و مصرف برق را دو چندان نمایند ، موتورخانه های قدیمی نسبت به موتورخانه های جدید 2 تا 3 برابر مصرف سوخت دارند ، به علت رعایت نکردن عایق بندی حرارتی در کل ساختمان ، پرت حرارتی شما بسیار بالا می باشد ، شیر آلات جدید به علت نحوه ساخت آنها در موقع مصرف آب ، نسبت به انواع قدیمی آب کمتری مصرف می کنند .

6-افزایش امنیت جانی در مقابل لوازم فرسوده ساختمان

در ساختمان های جدید سیم ارت اجباری می باشد ، این آپشن باعث کاهش خطرات ناشی از برق گرفتگی می شود . نبود قطع کن شیر گاز در هنگام زلزله یکی دیگر از مشکلات سیستم گاز رسانی می باشد ، نحوه لوله کشی گاز در ساختمان های جدید متفاوت می باشد که باعث خطرات کمتر آتش سوزی و گاز گرفتگی می باشد .

7- تامین پارکینگ مورد نیاز

در ساختمان های قدیمی به علت کمبود وسیله نقلیه در زمان ساخت نیازی به تامین پارکینگ نبوده ، ولی در حال حاضر هر خانواده 2 الی 3 اتومبیل دارد که نیاز به تامین پارکینگ دارند . در ساختمان های قدیمی حتی یک پارکینگ هم برای برخی از واحد ها در نظر نمی گرفتند .

8- حذف حشرات موذی

در موقع تخریب ساختمان های قدیمی بهتر است یک سری به آنها بزنید هزاران سوسک از نقاط مختلف ساختمان بیرون می زنند ، موریانه و مورچه هم که جای خود دارد .

دلایل مشارکت در ساخت

بسیار موارد دیگری هم می توان برشمرد که در اینجا به مهمترین ها اشاره شد .

تمامی مطالب نوشته مدیر سایت املاک آی شهر می باشد و کپی برداری نشده.

کپی با ذکر منبع بلا مانع می باشد. در غیر این صورت از لحاظ عرفی و شرعی ایراد دارد.

جهت معرفی سازنده ، عقد قرارداد مشارکت در ساخت و مشاوره با ما تماس بگیرید. 09122170823

دلایل مشارکت در ساخت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم