سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

شرط برای سازندگان خوش نام !

شرط برای سازندگان خوش نام !

شرط برای سازندگان خوش نام !

کد مطلب : 97011901

هدف سایت مشارکت در ساخت آی شهر و همچنین دو سایت صنعت ساختمان و املاک آی شهر بهبود کیفیت ساخت و ساز و معاملات املاک در ایران می باشد . زمانی که امور مربوط به ساختمان ها علمی و با دانش بالا انجام شود ، دیگر شاهد تقلب ، واسطه گری و کلاهبرداری در این صنعت نخواهیم بود . خوشحال هستیم در بیشتر مواقع مشاوره هایی بصورت کاملا رایگان در اختیار بازدید کنندگان سایت آی شهر می گذاریم تا دچار مشکلات این صنعت نشوند . 

پیشگیری در کار املاک و ساختمان بسیار حیاتی می باشد . به علت آنکه امور قضایی و حقوقی دعاوی املاک ممکن است چندین سال یا حتی بیشتر از یک دهه ادامه داشته باشد و در آخر سر هم طرفین مجبور به رضایت شوند !

شاید سازندگان به نام یا برندی را بشناسید یا به شما معرفی نمایند . البته انجام مشارکت در ساخت املاک با سازندگان خوش نام بسیار عاقلانه می باشد ، به علت آنکه درصد ریسک آن بسیار کمتر است . اما مواظب باشید تا این مشکل برای شما پیش نیاید .

بازدید نمایید : نمونه کار 24 واحدی در 6 طبقه جهت مشارکت در ساخت منطقه 5 تهران

شرط برای سازندگان خوش نام

برخی از این سازندگان به دلیل برند بودن نام آنها در بخش ساخت و ساز ، مشارکت های زیادی را منعقد می کنند . در اطراف این سازندگان برخی افراد به علت داشتن سرمایه و نداشتن تجربه در امر ساخت و ساز با سازندگان برند تعامل می کنند . قرارداد مشارکت در ساخت را سازنده به نام  منعقد می کند ولی کار را به سرمایه گذار خود واگذار می کند ! معمولا در این بین به علت عقد قرارداد مشارکت توسط سازنده مبلغ نسبتا کلانی از سرمایه گذار دریافت خواهد شد و سازنده فوق ممکن است ماهی یک بار هم به پروژه سرکشی نماید .

البته در بیشتر مواقع سرمایه گذار در کنار سازندگان هستند ، اما دخالتی در امور ساخت ندارند ، که این یک امری رایج و معمول است و هیچ گونه خطری برای شما نخواهد داشت . آنها بین خود رابطه ای دارند و شرایط آن روابط بین خودشان می باشد و هیچ صدمه ای به روابط شما و سازنده نخواهد زد . اما در مواقعی سازنده فقط نقش واسطه را بازی می کند و بابت برند خود هزینه ای را دریافت می نماید . 

مطالعه نمایید : محاسبه قدرالسهم جهت مشارکت در ساخت

در واقع شما ملک خود را به یک فرد بی تجربه ای سپرده اید و آن فرد به علت پرداخت هزینه گزاف بابت عقد این قرارداد مجبور است از کیفیت کار کم کند تا هزینه ای که به سازنده پرداخت نموده است جبران شود ! این یک زنگ خطر بزرگ برای مالکین می باشد . 

در این شرایط از بابت تحویل آپارتمان و سند زدن بعید بنظر می رسد مشکلی برای شما ایجاد شود ، اما از لحاظ کیفیت ساخت مطمئن باشید که مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد . شرایطی را می توانید ایجاد نمایید تا با این مشکل روبرو نشوید .

نحوه تنظیم قرارداد می تواند از بروز این مشکل جلوگیری نماید .

شرط برای سازندگان خوش نام

انتهای پیام

سایت مشارکت در ساخت آی شهر

 

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم