سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

نمونه کارهای سازندگان برند منطقه دو

در این بخش با نمونه کارهای سازندگان برند منطقه یک تهران آشنا خواهید شد. در صورت تمایل جهت مشارکت در ساخت با سازندگان فوق کد سازنده مورد نظر را برای ما ارسال نمایید.

منطقه ۲ تهران از لحاظ جغرافیایی طول بسیار زیاد شمال به جنوب دارد که تقریبا این منطقه را به سه منطقه جنوبی ، مرکزی و شمالی می توان تقسیم نمود . منطقه جنوب آن از خیابان آزادی تا خیابان ستارخان ، منطقه مرکزی از ستارخان تا زیر بزرگراه همت و منطقه شمالی آن از بزرگراه همت تا کوهپایه های البرز می باشد .

هرکدام از این مناطق شرایط متفاوتی جهت مشارکت در ساخت دارا می باشند . در محله های شهرک غرب و سعادت آباد در بخش از این محله ها ساختمان هایی مجلل و برج باغ های ساخته شده که بافت آنها را از سایر محله های منطقه ۲ از لحاظ معماری و شهر سازی متفاوت کرده و شرایط متفاوتی جهت امر مشارکت در ساخت املاک در آنجا حکم فرماست .

محله های اشرفی اصفهانی ، مرزداران ، شهرک ژاندارمری و برخی از مناطق ستارخان از لحاظ معماری و شهرسازی مشابه هم می باشند و شرایط مشارکت در ساخت آنها با محله های ذکر شده متفاوت است.

محله های زنجان شمالی ، حبیب اللهی ، خیابان های جنوبی ستارخان ، طرشت ، گلاب و محمد علی جناح با محله های ذکر شده در بالا از لحاظ معماری باز متفاوت است و شرایط مشارکت در ساخت نیز متفاوت می باشد.

در مقاله های گذشته در مورد تناسب مصالح ساخت با بافت شهری مواردی گفته شده بود و این مناطق نسبت به بافت معماری و شهرسازی تفکیک گردیده . شرایط مشارکت در مناطق ذکر شده متفاوت بوده و در مناطقی که قیمت زمین و آپارتمان بالا است، می بایست بیشتر از سازندگان برند استفاده نمود تا ارزش ملک حفظ شود.

کمترین هزینه ساخت بنای نوساز با احتساب فیش های پرداختی به اداره های دولتی متری یک میلیون می باشد و تا متری پنج میلیون تومان بابت هر متر مربع بنای مفید افزایش پیدا می کند، حال می بایست عیار منطقه خود را بسنجیم و نسبت به آن متریال و سازنده  را انتخاب نماییم . مواردی پیش آمده که برخی از مالکین ، املاک مرغوب هزینه ساخت ملک خود را دست پایین محاسبه می کنند و نسبت به قیمت ملک خود و هزینه ساخت محاسباتی انجام داده و شرایط مالی مشارکت در ساخت را تعیین می نمایند. غافل از اینکه اگر مبنای محاسبات ساخت را پایین محاسبه کنید و سازنده ای هم شرایط شما را بپذیرد ، ملک شما بعد از ساخت نسبت به ابنیه های نوساز ساخته شده در لول پایین تری قرار خواهد گرفت و فروش آن در منطقه بسیار سخت و با قیمتی پایین معامله خواهد شد. بهتر است این گونه محاسبات را به دست متخصصان بسپارید و با سازندگان به نام و برند منطقه مشورت کنید تا ابنیه ای منحصر به فرد در پایان کار داشته باشید.

جهت معرفی سازندگان به نام و برند منطقه خود با ما تماس بگیرید.

جهت معرفی سازنده ، عقد قرارداد مشارکت در ساخت و مشاوره با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۲۱۷۰۸۲۳

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم