سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

مبلغ بلاعوض خوب یا بد ؟

مبلغ بلاعوض خوب یا بد ؟

مبلغ بلاعوض خوب یا بد ؟

کد مطلب : 96050201

مالک یا مالکین محترمی که قصد مشارکت در ساخت دارند ، صد در صد یکی از دغدغه های آنها مبلغ بلاعوض  می باشد . حال ببینیم معیار انتخاب این مبالغ چیست ؟

مبلغ بلاعوض

سازنده ای که پیشنهاد مبلغ بلاعوض را می دهد چه معیارهایی دارد ؟ پرداخت مبلغ یلاعوض طبق عرفی است که در منطقه شما رایج شده و بر حسب توانایی سازنده ، نوع مصالح و پیشینه سازنده در یک منطقه می تواند متغییر باشد .

برخی از سازندگان که تعداد آنها در منطقه های مختلف کم می باشد به علت سابقه کار بالا و تجاری سازی ساختمان هزینه های کمتری را نسبت به رقبای خود جهت ساخت و تکمیل ساختمان پرداخت می کنند !! با همان کیفیت و همان متریال !؟

بازدید نمایید : نمونه کار تکواحدی لاکچری جهت مشارکت

به علت کثرت انجام پروژهای مختلف ساختمانی با شرکت ها ، تولید کنندگان و خدمات دهندگان صنعت ساختمان روابط مستحکم و نزدیکی دارند و باعث تامین مصلاح و خدمات مناسب با قیمتی کمتر از سایر رقبا دریافت می کنند.

این دسته از سازندگان به علت سابقه زیاد کاری کمتر دچار اشتباه در اجرای ساخت ابنیه می گردند که این نیز باعث صرفه جویی در پرداخت هزینه می شود . و همچنین جلوگیری از اسراف در مصالح ، نیرو و وقت را هم به آن باید افزود .

سازندگان فوق به علت برندی که در منطقه شما دارند ، هیچ گاه بخاطر سود زیاد از کیفیت کار خود کم نمی کنند بلکه طی هر دوره کیفیت بهتری را به شرکای خود ارائه میدهند . و در نهایت قیمت املاک نوساز آنها در منطقه شما از سایر سازندگان معمولا بیشتر می باشد .

پس بنابر این سازندگان نام برده ممکن است کمی از فواید آن را با مالک یا مالکین اختصاص دهد . یعنی شما با مشارکت در ساخت با سازندگان فوق هم می توانید از مبلغ بلاعوض بیشتری سود ببرید و هم ارزش افزوده بیشتری را در ملک نوساز خود داشته باشید .

مطالعه نمایید : مشارکت در ساخت

پس همیشه مبلغ کم بلاعوض به نشانه خوبی سازنده نیست و ممکن است این موضوع هم مثل پرداخت زیاد بلاعوض یک ترفند باشد . در مواقع ممکن است ساختمان خوبی را هم به شما تحویل دهند اما از مبلغ اولیه بسیار کاسته باشند .

لازم بذکر است تشخیص سازندگان نام برده فقط توسط کارشناس این امر محقق می شود و موضوع مطرح شده به منظور این نیست که هر کسی مبلغ بلاعوض بیشتری پرداخت نماید پس دارای این شرایط است .

در بیشتر مواقع مبلغ بلاعوض بالا ممکن است یک ترفند جهت دریافت کار باشد ، لطفا جهت تصمیم گیری ،  از کارشناسان حتما مشورت بگیرید .

مبلغ بلاعوض

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت مشارکت در ساخت آی شهر : ishahr.co
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net

نویسنده مدیر سایت آی شهر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم