سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

مشارکت در ساخت در مجتمع های قدیمی

مشارکت در ساخت در مجتمع های قدیمی

یکی از معضلات مجتمع های قدیمی که نیاز مبرم به تخریب و بازسازی دارند ، عدم هماهنگی مالکین می باشد . در این مجتمع ها معمولا کسانی هستند که به خاطر از بین نرفتن آسایش و یا مسائلی دیگر رضایت به این کارنمی دهند ، قافل از اینکه ممکن است این عمل مشکلات بسیاری را برای همسایگان خود به وجود آورد . مثل اینکه فردی در کشتی نشسته و جای خود را سوراخ کند! افرادی که به هر دلیلی با مشارکت در ساخت مخالف هستند با خواندن این مجموعه شاید نظرشان تغییر پیدا کند. (انشاالله)

یکی از نکات مهم و بازدارنده در مشارکت در ساخت بناهای قدیمی ترس سازندگان از رویارویی با 10 ، 20 ، 30 و یا مالکین بیشتر می باشد ، اگر شما در چنین مجتمع هایی زندگی می کنید ، نیاز به یک همدلی و اتحاد دارید ،شما با انتخاب 2 نماینده مجرب و مورد اطمینان از ساختمان و یک مدیر برنامه متخصص از خارج ساختمان ، و تبعیت از تصمیمات آنها ، می توانید با امید به خدا و عملکرد این تیم 3 نفره این مهم را به سرانجام برسانید.

ساکنین مجتمع با در نظر گرفتن قدرالسهم خود ( تناسب مقدار زیربنای واحد خود و متراژ کل زیربنای مجتمع نسبت به متراژ مفید کل زمین ) و بدون در نظر گرفتن طبقات واحد ها و دارا بودن پارکینگ و انباری می توانند به یک توافق جامع جهت مشارکت در ساخت برسند.

جهت معرفی سازنده ، عقد قرارداد مشارکت در ساخت و مشاوره با ما تماس بگیرید. 09122170823

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم