سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

شرایط کلی مشارکت در ساخت

شرایط کلی مشارکت در ساخت

شرایط مشارکت

الف – شرایط ملک

شرایط مشارکت در ساخت در هر شهر ، منطقه و محله با هم متفاوت است ، و این تفاوت به ۱۰ عامل مهم بستگی دارد : ۱- موقعیت جغرافیایی ملک ، ۲- گذر ملک ، ۳- بر ملک (عرض زمین ) ۴- متراژ کل زمین ۵- موقعیت پهنه بندی در شهرداری ۶- تعداد مالکین ۷- مصالح استفاده شده در ابنیه های محله ۸- نوع اجرای ساختمان های در محله ۹- قیمت زمین و ملک نوساز در محله مورد نظر ۱۰- سابقه سازنده مورد نظر ، « در نظر داشته باشید در هر شهر ، منطقه و محله ای که باشیم می بایست بهترین بنا را نسبت به موقعیت مکانی ملک خود بسازیم »

ب- شرایط تقسیم قدرالسهم بین مالکین و سازندگان

بعد از ارزیابی ملک نوبت به مشخص نمودن قدرالسهم ملک پس از ساخت بین مالکین و سازندگان می گردد .   می بایست آورده هر یک از طرفین را در این شراکت مشخص نماییم.

۱- آورده مالکین : ملک مستعمل ، در واقع آوردن کل سهم خود به صورت یکجا که بسیار با اهمیت می باشد . مالک کل سهم خود را در شروع مشارکت پرداخت می نماید و این برابر است با قیمت کارشناسی روز ملک .

۲- آورده سازندگان : یک : هزینه ساخت ، دریافت مجوز ساخت و کلیه هزینه های اداری از ابتدا تا انتهای ساخت و کلید تحویل که به صورت تدریجی سرمایه خود را تزریق می نماید . دوم : وقت و زمان صرف شده جهت ساخت و ساز و مسئولیت پذیری او در برابر تمامی مشکلات از ابتدا تا آخر عملیات ساختمانی . سوم : تجربه ، سابقه ، تحصیلات و رزومه کاری ایشان . چهارم : مبلغ بلاعوض و قرض الحسنه ای که بابت حق اسکان به مالک یا مالکین پرداخت می گردد.

حال این دو آورده را بصورت کارشناسی شده محاسبه    می نماییم ( این کار فقط توسط کارشناسان و متخصصین این امر بر می آید. ) و نسبت به آن قدرالسهم طرفین قرارداد مشارکت در ساخت را محاسبه ، و به صورت تقسیم نامه مکتوب کرده و ضمیمه قرارداد مشارکت در ساخت می نماییم .

شرایط کلی مشارکت

جهت معرفی سازنده ، عقد قرارداد مشارکت در ساخت و مشاوره با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۲۱۷۰۸۲۳

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم