سلام ، به سایت مشارکت آی شهر خوش آمدید.

لیست متریال مشارکت درساخت

لیست متریال مشارکت درساخت

کد مطلب : 02040201

لیست متریال یا همان لیست مصالح مصرفی در قرارداد مشارکت در ساخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع ساختمان آینده شما مطابق با بخش لیست متریال مشارکت درساخت در قرارداد فی مابین ساخته خواهد شد.

پس بنا بر این می بایست با تحقیق و پرس و جو یا لیست متریال کامل و بدون نقص و جا افتادگی مصالح مصرفی تهیه کنید تا بعدا در هنگام اجرا با سازنده ملک خود دچار اختلاف نشوید.

لیست متریال مشارکت درساخت از چند بخش اصلی و چندین آیتم زیر شاخه از بخش های اصلی تشکیل شده که هر کدام از مصالح می بایست با توضیحات کافی و مشخص در قرارداد مشارکت در ساخت عنوان شده باشد که جای هیچ شبهه و ابهامی را به جای نگذارد. و به سختی بتوان تفاسیر گوناگون از آن بیان نمود.

لیست های متریال مطابق با مناطق مختلف و نوع ساختمان و سازه آنها و پهنه بندی های شهرداری یا همان کاربری ها مختلف با هم متفاوت هستند.

مشخصا لیست متریال یک سازه بصورت برج باغ را نمی توان برای یک مجتمع لوکس تکواحدی بکار برد، چون تفاوت های بسیاری دارند. و همچین لیست متریال واحد های مسکونی و اداری متفاوت هستند. تعداد واحدهای یک ابنیه پر واحد با یک ابنیه کم واحد هم متفاوت است.

قوانین اجرایی هم بر اساس تعداد واحدها و زیربنای سازه ها و تعداد طبقات نیز متفاوت هستند و بنا بر این لیست متریال هم بر مبنای آن متغیر است.

جهت خرید لیست متریال از فروشگاه آی شهر کلیک نمایید.

لیست متریال مشارکت درساخت متغیر و برای هر ساختمان بصورت انحصاری می باشد و طبق سلایق مالک یا مالکین و سازنده و سازندگان می باشد، اما بطور کلی می توان یک پایه ثابت بر اساس اطلاعات اولیه یک ملک برای آن لیست متریال واحدی تعیین نمود و بعد از دریافت لیست متریال پایه تغییراتی را در آن ایجاد و نسخه نهایی را به قرارداد مشارکت در ساخت اضافه کرد.

سایت مشارکت در ساخت آی شهر علاوه بر آماده نمودن لیست متریال مختلف برای سازه های متفاوت آماده مشاوره جهت بررسی لیست متریال پیشنهادی برای ساختمان می باشد.

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net

لیست متریال مشارکت درساخت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم